משלוחים

עט שולחני לדלפק עם שרשרת פלסטיק

(רויטרס) – דפוסי ההוצאות המשתנים של בעלי עסקים קטנים כמו תומאס קין הם שעזרו להניע את Staples Inc לרכוש את אופיס דיפו. זה עשוי גם להגביל את סיכויי הצמיחה שלהם לאחר המיזוג.

סטייפלס הודיעה היום (רביעי) כי היא תרכוש את אופיס דיפו תמורת 6.3 מיליארד דולר, תוך שילוב בין שתי הקמעונאים המובילים בארה”ב של ציוד משרדי. החברות אמרו כי העסקה תאפשר להם לשרת טוב יותר את הלקוחות ולהפוך אותם לתחרותיים יותר בעלויות ..

קין, הבעלים של מתווך נכסים המעסיק 10 עובדים בפרבר שיקגו בפארק רידג ‘, אמר כי הפסיק לקנות בקביעות במשרד האופיס הסמוך לפני שנים ורק קונה מסטייפלס כאשר הם מפרסמים עסקה ממש טובה.

“לגבי דברים רגילים כמו נייר, עטים, תיקיות ודיו, אני הולך לקוסטקו וסם,” אמר קין בהתייחס למוכר בתפוצה בלבד, Costco Wholesale Corp, וליריבו Sam’s Club, יחידת וול-מארט חנויות בע”מ.

“אני חושב שרוב הבחורים לעסקים קטנים עושים את אותו הדבר.”

אופיס דיפו סירב להגיב על הסיפור הזה. סטייפלס לא השיבו מייד לבקשת התגובה.

בעוד שהאנליסטים אומרים כי על החברה הממוזגת להיות מסוגלת לשמור, או אפילו לחזק, עסקים המשרתים ישירות חברות גדולות יותר, יש שהזהירו כי נפילת הירידה בעסקי הקמעונאות שלה – שמונעת בבסיס הביקוש של בעלי עסקים קטנים – תהווה משימה קשה יותר. .

קין היה אחד מ -15 בעלי עסקים קטנים ומנהלים שראיינו רויטרס בעיירה פארק רידג ‘, והכל במרחק נסיעה קצר מסטייפלס, אופיס דיפו ואופיס מקס ושקעים של מתחרים מרכזיים קוסטקו, וולמארט ומועדון סם.

התשובות שלהם מציעות חלון כיצד הביקוש לציוד משרדי עובר לבסיס רחב יותר של קמעונאים שנתפסים במקרים מסוימים כמי שמציעים איכות או מחירים טובים יותר.

בעוד ארבעה מהמרואיינים קראו סטייפלס או אופיס דיפו כיעד העיקרי שלהם לציוד משרדי, ארבעה נוספים ציינו את קוסטקו ואחד אמר שהיא קנתה בלעדית בוואל-מארט. חמישה אמרו שהם משתמשים במפיצים מקומיים, בחלקם כדי לתמוך בעסקים קטנים כמו שלהם.

איבון רוזקה, הבעלים של חנות ריהוט ואביזרים, אמרה שבזמן שהיא עדיין רוכשת כמה פריטי בסיס ב- Office Max, היא עברה לאולין למשלוח אספקה ​​מכיוון שיותר נוח לה לקנות בכמויות גדולות.

בסיה סובוס, המנהלת חנות צעצועים, אמרה שהיא נהגה לקנות ב- Office Max, אך כעת קונה נייר מדפסות מקוסטקו, שלדעתה הייתה באיכות גבוהה יותר, ורוכשת דיו דרך eBay באופן מקוון מכיוון שלדבריה זה חוסך לה זמן.

השוק האמריקאי עבור ציוד משרדי שנמכר בחנויות נמצא בירידה מתמדת מאז 2007 והסתכם בשנה שעברה ב -11.7 מיליארד דולר, לפי נתוני יורומוניטור. נתח השוק של סטייפלס צנח ל -38.2 אחוזים בשנת 2014 לעומת 40.6 בשנת 2013, בעוד שאופיס דיפו ירדה ל -31 אחוז מ -33 אחוזים, כך אומרים חברת המחקר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now Button
צור קשר
close slider

בכל שאלה התקשרו 03-778-7424

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן