וואן אופיס ציוד משרדי – קצת עלינו

וואן אופיס ציוד משרדי הנה חברה המתמחה בצורכי המשרד.

חברתנו שמה לה למטרה לתת מענה מהיר ומקצועי למוסדות וללקוחות עיסקיים.

חברתנו דוגלת בשיפור מתמיד ובהבנת רצון הלקוח.

מרבית המוצרים באתר קיימים כמלאי בדרך קבע, וזמינים לאספקה מיידית.

האתר מציג את המוצרים לפני מע”מ ובסוגריים את מחיר המוצר לאחר תוספת המע”מ.

לחברתנו מרכז לוגיסטי שמספק שליחויות ע”י נהגים מטעמו באזור המרכז. אנו דואגים לספק ללקוחותינו ימי אספקה קבועים בהתאם לצרכי הלקוח.

לשליחת משלוחים בשאר אזורי הארץ אנו עובדים עם חברות שליחויות.

אנו דואגים לספק את ההזמנות שבוצעו תוך 2 ימי עסקים, אך ללא התחייבות בהתאם לגורמים נוספים כגון זמינות במלאי, עומסים וכו’

בעת קבלת המשלוח יש לבדוק את תכולתו ושלמותו, ושאינו פגום. לאחר קבלת המשלוח חברתנו לא תישא בנזקים.

מוצרי ריהוט וכיסאות יש להזמין מראש ולתאם הגעה וזמנים מסודרים, עלות משלוח ריהוט בהתאם להערכת עלות חישוב המשרד ולסיכום עימו.

תנאי התשלום נתונים לשיקול דעת החברה.

 

מאחלים לכם המשך קניה מהנה.

service@one-office.co.il